Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
34 відгуків
+380 (63) 793-86-08
LedBar
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаНова Пошта Вартість доставки до відділення від 70 грн. Вартість доставки до поштомату від 50 грн. Самовивіз Самовивіз з точки видачі магазину – Безкоштовно Адреса: вул. вулиця Золочівський шлях 7а, 62303 Дергачі, Україна Графік роботи Пн-Пт: з 8:00 до 20:00 Сб: з 8:00 до 20:00 Неділя: з 10:00 до 18:00 Доставка кур'єром Адресна доставка кур’єром Нової Пошти (До 3-х робочих днів): Вартість доставки: від 85 грн (для посилок до 30 кг)
  • Самовивіз

Способи оплати

  • ПісляплатаПід час отримання замовлення в точки видачі магазину за адресою вул. Золочевскій шлях 7а , м.Дергачі, Україна

Гарантія:

Гарантія:
У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:
1 - порушено цілісність гарантійних пломб;
2 - є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
3 - порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
4 - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
5 - було втрачено ТТН з нової пошти, по якій надається гарантія в компанії Slovak-mtz

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

1 - природне зношення або вичерпання ресурсу;
2 - випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
3 - пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
4 - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
5 - пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
6 - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Якщо товар вийшов з ладу протягом гарантійного терміну через виробничий брак, ми відремонтуємо його або замінимо на новий.

Час Повернення, обміну, ремонту діє не менше від 3 до 14 днів, якщо термін вичерпано, за товар автоматично повертають гроші або обмінюють товар

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner